Tanssikoulu Flow

Tiedote 26.3.2020

Hyvät asiakkaamme!

Nojaten eri asiantuntijoiden mediassa esittämiin arvioihin, on perusteltua olettaa, että koronaviruksesta johtuva sulkutila jatkuu jopa kesään asti tai hieman pidemmällekin. Tästä syystä tanssikautemme on tauolla toistaiseksi, kunnes saamme jälleen luvan jatkaa toimintaamme.

On siis mahdollista, etteivät tanssisalien ovet aukea ennen kesää. Kevätkausi viedään silti loppuun ja suunnitteilla on runsaasti korvaavia tapahtumia ja työpajoja, jotka tulisivat paikkaamaan peruuntuvia tanssitunteja. Tähtäämme siihen, että mikäli toiminnan jatkaminen ei ole mahdollista ennen kesäkuuta, siirrämme kevätkauden jatkumisen heinä-elokuulle. Tarkkoja päivämääriä ei voida siis vielä asettaa, mutta onneksi loppukesään on vielä pitkä matka. Tanssinäytös 13.6. jouduttaneen kuitenkin perumaan, vahvistamme tämän vielä huhtikuun puolivälin tienoilla.

Olemme lähettäneet ensimmäisen perutun viikon osalta linkin kaikille oppilaille, jonka kautta avautuu puolisensataa ohjaajiemme kuvaamaa virtuaalista opetusvideota. Mikäli et saanut linkkiä, olisitko yhteydessä puh. 050 4363 755, kiitos!

Tällä erää emme siis voi muuta kuin odotella tilanteen rauhoittumista ja raukeamista. Ja tanssia kotona. Olemme yhteydessä, kun tilanteesta on jotain uutta kerrottavaa. Pysykää terveinä ja pitäkää läheisistä huolta!

Terveisin, Laura Haikala ja Tanssikoulu Flow'n väki